Sesli Hedef

Efendim benim Ferdi Tayfur hayranlığımı bilmeyenler yoktur sanırım siteye yazılarını yazmasam da kalbimde yer vardır. Küçüklüğümden bu yana onu dinlerim; filmlerini izlemek harikadır. Michael Jackson yerine ben Ferdi Tayfur dinlemeyi tercih ettim çünkü her parçasının sözlerinde bir yapmacıklık yoktur. Hayatın gerçekleri yer alır; haksız mıyım Ferdici kardeşlerim. Millet sağcı veya solcudur ama ben sonuna kadar Ferdici’yim. En son bir TSM albümü çıkartmıştı ve içinde geçmişe ait gençliğinin şarkıları yer alıyordu. Bu albümünde ise boynu bükük şarkıları yer alacak az önce haberi okudum ve beni sevindirdi desem yalan olmaz.

YIKILASIN BE DÜNYA

SEVDA YELLERİ

SANMA SANA DÖNERİM
KADINIM

VİDEO KAYNAK : GOOGLE VİDEOS

Comments on: "Boynu Bükük Şarkılar Kanal 7" (1)

  1. eyüp almamış said:

    ben tokat sulusaraydan eyüp ferdi tayfur’un büyük hayranıyım onun şarkılarıyla büyüdüm ve ferdiden başkasının şarkılarını dinlemedim ferdi baba derim ve onu cok severim onunla yan yana olmak gerekirse onun emrinde calışmak isterim inşallah ferdi baba bunu okur ve seni seven lerin oldunu unutmassın

Leave a Reply

Tag Cloud

