Sesli Hedef

Msn durumları ve anlamı

Msn durumları ne anlama gelir ? Dilerseniz biraz mizah yönünden ele alalım…

Çevrimiçi Durumu Anlamı: Öylesine aylak, aylak oturuyorum. Biri yazsa, Sabaha kadar geyik yapabilirim. Hatta dur ben sana bulaşayım…

Meşgul durumu anlamı: Aslında yaptığım bir iş yok.. Çevrimiçi olanlarla konuşmak istemiyorum. Önemli biri gelirse ben ona yazarım…

Dışarıda durumu anlamı: “Ders çalışıyorum, Dışarıdayım” desem yalan olur. Sen yaz bana ben isime gelirse cevap veririm.

Telofonda durumu anlamı: Yukarıda bulunan durumların hepsini kullandım. Bu durumuda deneyim dedim. Sırf ilginçlik olsun diye yazdım…

Öğle yemeğinde durumu anlamı: Aslında uykum geldi, uyumaya gidiyorum. Önemli birinden yazı bekliyorum. Döneceğimi anlasın diye… Çevrim Dışı ve anlamı: Her gün 1 saat internette olmama izin veriyorlar. Kapattım… Babam ikide bir kontrol ediyor
//

Leave a Reply

Tag Cloud

