Sesli Hedef

Boş Duvarlara Mühürlü Benim Öksüz Gözlerim Şarkısı Şarkı SÖZLERİ

Olasılıksız yaşıyorum bu hayatı ben sensiz
Zaman durdu caddeler ölesiye sessiz
Boş duvarlara mühürlü benim öksüz gözlerim
Bedenim çırıl çıplak ruhum artık çaresiz

Kayboldum kabuslarda dalgalar acımasız
Her hayalimde sen varsın aldanışlar tutarsız
Bir kere bıraktın ya elimi haykırışlarım bomboş
Yüreğimde volkanlar ölümler bile kararsız

Boş duvarlara mühürlü benim öksüz gözlerim
Bedenim çırıl çıplak ruhum artık çaresiz
Bir kere bıraktın ya elimi haykırışlarım bomboş
Yüreğimde volkanlar ölümler bile kararsız

Kurak bir sevdayı ekiyorum şimdi elime aldığım her şey sensin
Gitarımın tellerine anlatamıyorum artık farketmesende her şey sensin
Ve belki ve belki bir gün GERİ DÖNERSİN…

Boş duvarlara mühürlü benim öksüz gözlerim
Bedenim çırıl çıplak ruhum artık çaresiz
Bir kere bıraktın ya elimi haykırışlarım bomboş
Yüreğimde volkanlar ölümler bile kararsız
//

Leave a Reply

Tag Cloud

