Sesli Hedef

Bugün iftardan önce televizyonu açtım kürt açılımı gibi konuları haberlerde izlememişken reklam arasına da bir göz attım. Bildiğimiz aynı reklamlar bunun yanı sıra da sezona başlayacak olan dizilerin reklamları da yer alıyordu. Ve ayrıca yeni yarışma programlarının ve yeni bitme dizilerinde reklamları da vardı. Ben ucunda bir milyon var yarışmasına denk geldim bu yarışmayı Doğan Medya’nın çocuğu Beyazıt Öztürk sunacak. Çocuğu derken çok güzel hareketler bunlarda ersin öyle demişti buna benzer bir şeydi şuan aklımda değil.

Çünkü cnn türk’te bir program, kanal d ‘ de bir program ve şimdi star tv kanalında ucunda bir milyon var yarışmasını sunacak. Her neyse efendim Beyazıt’ı yıllardır sunduğu Beyaz Show programından tanıyoruz. Oldukça eğlenceli ve keyifli bir program sunuyor bunun yanı sıra programda olan aksaklıkları da hemen ört pas edebiliyor. Bir ara televizyon programında görmüştüm bu konu hakkında nasıl olayları hemen düzelttiği hakkında.

Ucunda Bir Milyon Var Nasıl Olacak ?

Program kim 500 milyar ister ve varmısın yok musun gibi tarzda olacak diye düşünüyorum. Şuanda fragmanda sadece çıkacağı hakkında bir bilgi var bir de Beyazıt Öztürk gülümsüyor.

Ucunda Bir Milyon Var Ödülleri Nedir ?

Adından da bilindiği gibi tam bir milyon ödül var. Yani bu parayı aldıktan sonra işinizden bile istifa edebilirsiniz. Geri kalan ömrünüsü paşa paşa yaşarsınız.

Tamam çok güzel bende katılmak istiyorum para herkese lazım ama nasıl katılacağım ucunda bir milyon var yarışmasına ?

Cevabı çok basit programı star tv hazırlıyor işte iletişim bilgileri.

Alo Star Hattı:
0 (212) 478 07 87
Star TV ile ilgili her türlü görüş, öneri ve eleştirilerinizi
0 (212) 478 07 87 Alo Star Hattı’na yöneltebilirsiniz…
Star TV
Doğan Tv Center
34204/Bağcılar / İstanbul
Telefon : (212) 413 50 00

Görüş ve önerileriniz için bizeyazin@startv.com.tr
adresinede mail atabilirsiniz.

Yarışmayı Eylül ayında Star Tv ekranlarından izleyebilirsiniz; güzel bir yarışma olacak gibi gözüküyor.

Ucunda Bir milyon 1 bölüm özet 2 Kazandığı para 40 Bin

Ucunda Bir milyon 1 bölüm özet 1

//

Leave a Reply

Tag Cloud

