Sesli Hedef

“Bavula sığmadığı için cesedi testereyle parçalayıp gitar kutusuna koydum”
Münevver Karabulut cinayeti zanlısı Cem Garipoğlu’nun İstanbul Asayiş Şube Müdürlüğü’ndeki polislerle sohbeti sırasında, “Ceset bavula sığmadığı için başını kestim” dediği öğrenildi. Garipoğlu’nun, hiç yurt dışına çıkmadığını söylediği, babasının hapiste olmasına üzüldüğü için de teslim olmayı istediği belirtildi.
Edinilen bilgiye göre, Cem Garipoğlu’nun Asayiş Şube Müdürlüğü’nde sorgulanmadığı bildirildi. Garipoğlu’nun polislerle sohbeti sırasında, tanımadığı bir kişi tarafından bilmediği bir eve götürüldüğü, evin de bahçeli olduğunu söylediği öğrenildi. Cinayet günü Münevver’i okuldan aldığını kaydeden Garipoğlu’nun, annesini arayarak bir arkadaşıyla eve geleceğini ifade ettiği, cinayetten pişmanlık duyduğunu belirterek, “Keşke o ölmesiydi ben ölseydim.” dediği bildirildi. Polislerin cesedin kafasını niçin kestiği yönündeki sorusuna da, “Bavula sığmadığı” için yanıtını verdiği öğrenildi.

Cem Garipoğlu’nun ‘kıskançlık krizine girdiği’ için cinayeti işlediğini söylediği de iddia edildi. Cem’in, polislerle sohbetinde “Herşey Münevver’e gelen bir telefonla başladı. Kıskançlık krizine girdim. Tartışmaya başladık. Kavga fiziki temasa dönüştü. Cinnet geçirdim. Olay bu şekilde son buldu” ifadelerini kullandığı bildirildi.

Cem Garipoğlu’nun ayrıca, Asayiş Şube Müdürlüğü’ne getirildiği sırada psikolojisinin iyi olmadığı, eli ve ayağının titrediği ifade edildi.

Garipoğlu’nun ifadesinden dışarıya şu başlıklar sızdı:

“Yurtdışına çıkmadım, İstanbul’daydım. Tanımadığım bir kişi bilmediğim bir eve götürdü, o evde kaldım

“Bavula sığmadığı için cesedi testereyle parçalayıp gitar kutusuna koydum”

“Etiler’deki cesedi bıraktığım yeri rasgele seçtim”

“Çok üzgünüm anlık bir olaydı. Keşke o ölmeseydi ben ölseydim”

“Olayda satanizm yok”

“Bahçeşehir’deki evde 700 bin dolar yoktu”

SORGUDAN SON DAKİKA

Savcı, Garipoğlu’nu saklayanları tespit ediyor.
//

Leave a Reply

Tag Cloud

