Sesli Hedef

İlgili aramalar: amatör – emre aydin—bebeğim –  emre –  aydın –  bebeğim

Sakın ağlama , tanıdık yalnızlık , evvel Allah tanıştık evvelden
Kokunu bırakma, çok sevdim kokunu , bilemezsin al götür kokunu

Çocuktun hep sen , elinde balonla … Engel miydim ben ? İğne miydim ?
Bir bakmışım ki ben , elmalar düşmüş , tükenmişiz , kepenkler inmiş …

Ve uğraşmak anlamsız
Yüzündeki yabancı
Her geçen saniye bana daha yabancı .
Ve böyle olmasın bildiğim gibi kal sen
Her geçen saniye daha da zorlaşmasın
Ve gülümse şimdi …….

Haklıydın hep sen , acılar bedava , mecburduk hep uzaktan bakmaya
Çok yorgunum ben , eski bir saat gibi … hırpalandım Istanbul gibi ..

Bebeğim …

Oyunun en güzel yerinde zil çalınca üzülürdük ya … öyleyim .

emre aydın
emre aydın şarkıları
//

Leave a Reply

Tag Cloud

