Sesli Hedef

Daha önce Hz Hazreti Yusuf Filmi hakkında sizlere bir yazı yazmıştım; aldığım mailler doğrultusunda tekrar bir yazı yazmak istedim. Ramazan ayında başlayan bu serüven ilk bölümünden itibaren herkesi bağladı. Bundan ziyade herkes tarafından sevildi ve her bölüm kaçırılmadan izleniyor. Benim köye gitmeden önce ilk bölümlerini izleme fırsatım olmuştu köye gittiğimden dolayı diğer bölümlerini kaçırdım. İlk bölümlerini izlediğim zaman Star Tv ekranlarından hiç bitmese diyorum çünkü oldukça akıcı bir hikayesi var.

Tabi hikaye derken gerçektir bu lakin yapılan film hakkında akıcı olduğunu belirtmek istedim.  Oldukça güzel bir film olan Hazreti Yusuf filmi her gün Star Tv ekranlarında yayınlanıyor. Peki diğer bölümlerini nasıl izleyebilirsiniz ? Google‘nin bir hizmeti olan dünya tarafından beğenilen Youtube internet sitesinden Hz Yusuf filminin diğer bölümlerini izleyebilirsiniz.

Comments on: "Hazreti Yusuf Filmi Star Tv Hz Yusuf İzle Bölümleri" (1)

  1. hz yusuf filmini çoooooooooooooookkkkkkk seviyorum o kadar güzel bir film ki yani anlatılmaz güzellikte bi dizi herkezin izlemesini tavsiye ederim yani film kendisine o kadar bağlıyoki bi türlü filmden kopamıyosunuz

Leave a Reply

Tag Cloud

