Sesli Hedef

Stadyum Trt 1 Her Pazar Akşam

Turkcell Süper lig 2009-2010 sezonu başladı futbol severlere;ilk oynayan maçlarda heyecan dolu bir sezon geçireceginin sinyalini verdi.Birbirinden flash isimlerin transfer edildiği bu sezonda bakalım hangi takım şampiyon olacak
Malum Tsl maçları lig tv yayınlandığından, lig tv de ücretli olduğundan, herkeste de dijitürk olmadığından maçların özetlerini izlemek zorunda kalıyorlar. O yüzden vazgeçilmezler arasında olan Trt1 de Erdoğan Arıkan’ın
sunduğu “Stadyum” programını Ömer Üründül, Mehmet Demirkol ve Hakan Şükür’ün yorumlarıyla ayrı bir tat alıyor. Maçların analizlerini, futbolcu-hakem hatalarını, gol mu değil mi yani futbolda olan bütün konulara ele alıyorlar.

TV: TRT 1

E-Posta: stadyum@trt.net.tr

Başlama: 19:30

Tarih: Her Pazar

Tür: Spor Programı

Comments on: "Stadyum Trt 1 Her Pazar Akşam" (5)

  1. iyi geceler ben izmirden cemalettin.benim sorum hakan abiye o eski santrofor oldug için.bende corumda amatör olarak top oynadım mevkim sag bek sag acık vede orta sahada trabzonsor için gs macında trabzon defansında tayfun vede erman nasıl profesyonel artı mıllı olmus topcular.eger sag bek ceza shasında rakıbı engelemeye gdıosa stoper derınlık yaratır,ama erman tafunu tutmaya calısıoo ve gs gol buluyo tesekurler yas 22

  2. ÖMER ABİ SİZ NEDEN BUKADAR FENERBAHCEYİ SEVMİYORSUNUZ

  3. Kullanıcı Adı said:

    ben istanbul sancakteden senai cevik sorum ömer abiye hanı hepderızya hakedenkazansın abı sence fb bumacı hak ettımı birde bursa is.bükşehire 6 gol atması dogrumuydu yanı 9 kişi kalmiş bırtakıma yapılırmıydı iyi yayınlar

  4. gs maçındaki pozisyonu gösterirmisiniz

  5. hakan abiyi eskiden olan başarısı için tebrik ediyorum ve seviyorum

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: