Sesli Hedef

Mostafa Zamani Fun Clup
Ramazan ayı boyunca Star Tv televizyonunda izlenen ve Hazreti Yusuf aleyhisselamın hayatını anlatan filmde başrol oyuncusu

Mostafa Zamani resimleri ve biyografisi:







Mustafa Zamani biyografisi :

Mostafa adı annesi tarafından verilmiştir. Soyadı zamani ve bundan çok memnun. 26 yaşında 21 Haziran 1982 doğumlu. Doğum yeri Mazandaran / İran. Ufak yaşta herkes gözlerinin güzelliğinden bahsediyordu. Endüstri yönetimi eğitimini tamamladı. Muhasebeci olarak çalışmaya başladı. 26 yaşına kadar 2 aşk beraberliği oldu. Onun adı eleştirildi ve 3000 kişinin içimden Joseph (Yusuf) rolü için seçildi. Tv serisi için anlaşma yapıldı Yalnız anlaşmada bir madde vardı: Daima yüzü tertemiz ve kusursuz görünecekti. Ailesinin ikamet ettiği şehirden ayrılma koşulları da ağır basmaya başlamıştı. Günde 3 saat Yusuf rolü için makyaj yapıldı ve hazırlandı. Insanlar onu sokakta gördüğü zaman tvdaki Hz. Yusuf olduğuna inanmıyorlar. Kamera önüne ilk kez 2005 yılında çıktı. Hobileri arasında binicilik yapmak vardır. Mizah duygusu gelişmiştir. Hz. Yusuf film serisi izlenme rekorları kırmıştır. Şu anda ikinci bir sinema deneyimi için çalışmaktadır.

Comments on: "Hazreti Yusuf filminin başrol oyuncusu Mostafa Zamani biyografi, resimleri ve videolari" (21)

  1. seni cok seviyorummmm:( filmdeki güzelliğnnn o eşsiz rolün… aşık oldm yaaaaaaa:(

  2. onu kimse benden çok sevemez ben ona aşığım
    onu çok seviyorum
    ona bakınca ölecekmiş gibi oluyorum
    her gece onu rüyamda görüyorum
    keşke yanımda olsa diye dua ediyorum
    şarkılar dinliyorum gece yatarken onu düşünüyorum
    gözlerimi kapattığımda onu görüyorum söyleyin bu aşk değilmi

  3. sizi türkiyeye bekliyorum

  4. hayranınızım

  5. kadriye aşık olmak istersen olursun onun dediği gibi aşk kutsaldır seninki gibi herkesin içinde ben onu seviyorum kimse benden çok sevemez onu görüyorum rüyamda demek züleyhalara çok büyük ayıp etmek olur

  6. ben yusuftan çok dizideki akhenatonu seviyorum çok tatlı…..

  7. helal olsun mostafa zamani ye…sıradışı bir film…tıpkı mustafa akkadın yapım ve yönetmenliğini üstlendiği İSLAMİYETİN DOĞUŞU ve ÇAĞRI gibi bir film….her ne kadarda tutmasa da olmuş…
    kadriye ye gelelim….
    züleyha olabilmen için bir ömür tükenmen…ve genç yaşta ihtiyarlaman lazım ki ancak anlayalım…:):)
    çok büyük bir ilgiyle izliyorum filmi ama yukarda baktığımız zaman insan roldeki oyuncuyla şu fotoğraftaki kişi arasında sanki dağlar kadar fark var benzemiyorlar…ve benzetemedim hiçç…aama gelgelelim nolrsa olsun mukemmel bir yapım…
    güzide bir film…emeği geçen herksten Allah razı olsun….
    saygılar hepinize….

  8. cok cekicisin seni trye bekliyorum en buyugude SENINLE YATMAK ISTIYORUMq! LUTFEN GEL BANAA

  9. ya bence muhteşem bir film yapılmış iranlılardan ilk kez bu kadar güzel bir filme rastlıyorum umarım başarılarının devamı gelir diye ümit ediyorum

  10. starkan22 said:

    ohaaaa gülfiye o adam müslüman her istediğinle yatamazsın

  11. esselamun aleyküm arkadaşlar ben buraya yardım amaçlı gldim :) bir sorularınız olursa bana diğn nur derseniz gelicem tmm mı inş sorularınız :)eed cnlarım bnim sorularınız olurs nur demeniz gerekli glmeye lışıcam inş a.e.olun :)

  12. Bugünlerde neler yapıyorsunuz?

    Bir film üzerine çalışıyorum adı ‘anne beni affet’ yapımcılığını Mr. Naderi üstleniyor.

    Yusuf serisinin oldukça sahte resimleri yayınlandı. Onlarla anlaştınız mı ya da onlarla ilgili bir davranışta bulundunuz mu?

    Mostafa Zamani : Hayır çünkü bu sahte resimler benim tanınmışlığımı, şöhretimi etkilemiyor. Gelecekte yasal olarak hareket etmelerini isterim.

    Neden magazin dergilerine fazla çıkmıyorsunuz? Hayranlarınız gazete ve dergilerde sizi fazla göremediği için üzgün.

    Mostafa Zamani : Ben özel birşey yapmıyorum sadece röportaj yapıyorum. Böylece insanlar okuyabilir. Benim için işim daha önemli. Bu alanda henüz yeniyim. Rollerimi yeterince iyi yapabilmek için öğrenmem gereken çok şey var

    Tekrar tv dizilerinde oynamak ister misin?

    Mostafa Zamani : Teklifler geliyor fakat zamanım kısıtlı bu nedenle kabul etmiyorum.

    Kabul ettiğin Aal filmindeki rolün nasıl?

    Mostafa Zamani : Geçmiş yuzarsif rolüm çok zor değildi. Bu işle sinemaya baslamaktan memnunum. Ben Mr. Bahramian’dan memnunum bu kararımdan da hoşnutum. (Mr. Bahramian anladığım kadarıyla Aal filmindeki adı)

    Mostafa ZAMANI nin yeni filmi olan ”Anne Beni Affet” ile ilgili:
    Yönetmen Mehdi Naderi.
    Diğer oyuncular, Pantea Behram, Adnan shahtalai, Majeed bahrami, Jahanmehr Sarshar, Aryana Shakeri (çocuk).
    Bu filmin çekimi 3 ay içinde Tahran & Mazdak da yapılacaktır

    İŞTE İLK YARDIMIM SİZE MUSTAFA ZAMANİ İLE İLGİLİ YAPILMIŞ OLAN ROPÖRTAJ BU İNŞ BEĞENİRSİNİZ:)

  13. sana aşık oldum seni allah özene bözene yaratmış maşallah süpersin allah yolu açık etsin mustafa hz yusuf:)

  14. sTARKAN22 çok tatlısın yha vallaha :)

  15. mostafa çççççççççooooooooookkkkkkkkk yakışıklı ve çok tatlı gülme ona çok yakışıyor benimle keşke evlense galiba ölürüm

  16. salam every one hey i want to knwo the lastest work of mostafa what he is acting new filem ok thx send me msg on my email plz lovley_girl_lb@hotmail.com

  17. 1970 Adana doğumlu olan sanatçımız Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kastamonu sınıf öğretmenliğini okudu. Bu dönemde şiirle meşgul oldu. Üniversitede şiir yazma ve okuma yarışmasında İslam isimli şiiri ile derece aldı.

    2003 yılında Ankara Keçiören M.E.B’lığında düzenlenen şiir okuma ve yazma dalında ilçe birinciliği aldı.

    Yayınlanmış eserleri:

    Nura açılan kapı şiir kitabı ( Tutku yayıncılık.2006),

    Nur kapısı isimli şiir albümü ( Emin müzik 2007 ),

    Gül tanem şiir kitabı ( Handem yayıncılık 2009),

    Gözümün nuru Müzik albümü 2009,

    Yurt genelinde konserlere etkinliklere katılan şair sanatçı Mustafa Caymaz kanal A, dost tv , başkent tv, tv 5, ses tv, kanal 7 , berat tv, kont tv, kanal urfa, hilal tv, ktv, mpl, elif tv, genç tv, kanal 60, art, ahi tv, güneş tv, srt, gsrt, kbrt… televizyonlarına konuk olan ve klipleri yayınlanan sanatçı 2009 yılının en iyi sanatçısı ödülünü almıştır.

    Mustafa Caymaz Halen Ankara’nın televizyonu sloganı ile yayın yapan gimsa tv’de her pazartesi saat 20:00′de gül tanem isimli programın yapımcılığını ve sunuculuğunu yapmaktadır.

  18. (MÜMİNUN SURESİ 14):”Sonra o damlayı bir pıhtıya dönüştürdük, bu pıhtıyı bir et parçacığına
    dönüştürdük, bu et parçacığını bir takım kemiklere çevirdik,derken bu kemiklere BİR ET giydirdik; sonra ona bambaşka bir yaratık olarak hayat
    verdik. Bak ne şanlı o Allah, yaratanların en güzeli!”BİZ İNSANIZ VE BAKTIĞIMIZ HERŞEYDE ALLAH’I BULURUZ,hadi çevirelim yaratanın yarattığı gözlerimizi,yaratanın yarattığı o gözlerden,kalbimize yakışmayan duygular beslemeyelim…dimi kardeşlerim :)

  19. ya mostafayı allah özene bözene yaratmış baksanıza gülümsediginde saki güneş doğuyo umarım bir gün Türkiyeye gelir çükü onu çoook seviyom

  20. yusufu canlandırana degil bence yusuf aleyhisselama hayran olmalıyız kardeşlerim onada teşekkür ediyorum ki böyle güzel canlandırdıgı için bütün oyunculara teşekkür ediyorum selamlar

  21. Arkadaşlar bişi soracağım dizi başlarken yusuf suresini okuyan kim ?

Leave a Reply

Tag Cloud

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

