Sesli Hedef

//

Hergün facebookda o kadar çok video paylaşımı oluyo ki insan takip edemiyor bir süre sonra.Fakat bu aralar facebookda sürekli aynı videolar geriden takip eden arkadaşlar tarafından paylaşıldığı için gereksiz kalabalık oluyor ortalık..Fakat bu akşam izlediğim video gerçekten hoşuma gitti çünki sonuçta bende bir askerim.Videoda askere giden erkekler ve kızların karşılıklı atışmaları var ama sözlerini söz güzel bestelemişler..Yani kesinlikle izleyin hele ki askere gidecek arkdaşlarım iyice izlesinler

Farkeder – Farketmez – Müthiş Kapışma! from Bilgin Özdemir on Vimeo.

Erkekler; 1: Bekledim seni evin önünde… Görmek istedim son bir kere… Vedalaşıp gidecektim askere… Çıkmadın… Benim için pencereye çıkmadın… Bir kez olsun gözlerime bakmadın… Her nedense sen beni hiç takmadın… Fark etmez… O kız seni sevmese de fark etmez… O kız sana bakmasa da fark etmez… Kardeşlerin seni asla terk etmez…

Kızlar ; 2: Bekleme… Bundan Sonra hiçbir yerde bekleme… Görmek istesen gelirdin çok kere… Vedalaşmadan s.ktir git askere.. Gelmedin… Bir kez olsun pencereye gelmedin… Askere giderken çok mu özledin… Pişman oldun ama ben s.klemedim.. Fark eder… Yüz vermezsen hayatı zindan eder… 15 ay yanlız kalınca farkeder… En başta seni kardeşlerin s.ker…
//
Erkekler; 3: Bizlere… Beste yazıyorsun hiç düşünmeden… Kontra gelecektir bunu bilmeden… Yazıyorum yavaştan ve derinden.. Sizlere… Küfür etmeden yapıldı bu beste… Hoşunuza gitsede gitmesede… Yanındaki kızlarla otur dinle.. . Farketmez… Diyen kardeşlerim yanımda yine… Canım feda olsun benim hepsine… Değmezmiş senin gibi bir kahpeye… Besteyi… Yapınca ne geçti ellerinize… S.kip sokmak sizin ne haddinize… Gidip çalışın finallerinize.. (: Giderim.. Vatan için askerede giderim… Zeynep Avcı elbet geri dönerim.. Geldiğimde gözlerinden öperim.. (: Bu kontra… Senin gibi dalgacı genç kızlara… Umarım ders alırsın bundan sonra… Varlığının gereği yok Facebook’a… Ne oldu? Fark eder dedikten sonra ne oldu? Senin gibi kızlar birden göt oldu… Tribünler bak yine deli dolu… Sizlere… Bakın söylüyorum ilk ve son kere… Takılmayın bir daha bu besteye… Bundan sonra sözlerim hep küfürle…
//

Leave a Reply

Tag Cloud

