Sesli Hedef

Düzenlemeler yapmış olduğum ve kendimce anlamı büyük olan sevgilere ait olan sözlerimi değerli dostlarıma sunuyorum. Beğediklerinizi aşkınız olan kişiye kısa mesajla yolluyabilirsiniz. Okudukca anlamının büyük olduğunu anlıyacaksınız. Yaptıklarım için bir teşekkür yorumu eklemeniz yeterli olacak ve artacaktır. Şimdiden iyi okumalar diliyorum. Duygusal bir okadarda harika sözleri görmek için yazımızın devamını oku linkini tıklayınız.

– Bulutlara taşıdım özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdı gözyaşıma; küçük melekler yolladım seni öpmeye geldilermi?

– Ben asla ağlamıyorum deyipte her gece yastığına başını koyupta aklına o gelip gözlerinden iki damla yaş süzülüyorsa işte o zaman aşıksın demektir..

– Kar yağıyorsa ve Kartanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o hissettiğin bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istiyorsan yüzünü rüzgara dönmen yeterli. Çünkü ben o rüzgarda bekliyor olacağım.

– Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya çalış.Yakalıyamamış olduğun her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin kanıtıdır..

– Gök yüzünden parlak bir yıldız seç büyük olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında varlığını hissetsin yeter.

– Eğer sevdiğin için herşeyi göze alabiliyorsan, onu her anında düşünüyorsan,onun için gözünden yaş akıtıp ağlıyorsan, o senin vazgeçilmezinse,o senin için herşeyden değerliyse,onun bir gülmesi dünyalara bedelse…siz aşıksınız demektir…

– Eğer sevdiğiniz sizi terk etmişse onu kendi haline bırakın eğer sana dönerse zaten senin için herşeyi göze alandır, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmayı kabullenmemiştir.

Leave a Reply

Tag Cloud

