Sesli Hedef

Sitemiz kullanıcılarına her daim güncel haberleri ve paylaşıma ait olan bütün herşeyi yayınlamaya çalışıyor. Bugünde aşk acısından yakınanlar, sevipte kaybedenler için damar sözler hazırlıyım istedim. Aklınızda damardan sözler bulunuyorsa lütfen alt kısımdaki mesaj yollama bölümünü kullanın umarım benim de eklemiş olduğum sözleri beğenirsiniz. Okuduğunuz sözleri canlı olarakta insan ağzından duymak istiyorsanız sohpet odalarımızın içine bağlanın. Hayırlı günler…

* Gülüm seni sevmek kurdun elinden yemeğini çalmakmış ben senin için kurdun elindeki yemeğini çaldım sonra kurdun yemeği ben oldum senide unuttum.

* Eğer bir gün yalan söyleme gereği duyarsan bırak karşındaki sana güvenmiş olduğu kadar inansın.

* Geleceğim dedi ve gitti ben bekledim o gene gelmedi ayrılık ölüm gibiydi ama kimse ölmedi.

* Aşkı bulan yaşasın aşkın ismi ortada kalmasın ki sevgi boşa harcanmasın sonrada sevenler aldatılmasın.

* Eskiden çekip gittiğinde arkandan bakar ağlardım, şimdi akıllandım ardıma bile bakmam, eskiden senin için dünyaları bile yakardım ama artık bir kibrit bile çakmam.

* Seven sever sevmeyen defolup gider çünkü bu dünya her türlü döner şu lafım tek bir adamına değil alayına gider.

* Sevmek çay ise sevilmek şeker ama bizim gibi garibanlar çayı şekersiz içer.

* Her seni seviyorum diyen kişi seni seven değildir asıl seni seviyorum demeyen kişi asıl seni sevendir.

* Paketimdeki son sigarayı silahımdaki son mermiyi senin için ayırdım seni düşünüp ağlayınca sigaramı yakarım seni unutursamda kurşunu kafama sıkarım.

* Yokuşu ben çıktım yol senin olsun zehiri ben içtim, temiz su senin olsun bir tane kendine bulmuşsun hayırlı olsun bitanede ben buldum haberin olsun.

Leave a Reply

Tag Cloud

